The cloud-based software revolution can also help with debt collection. In our latest blog, we talk about the cloud software we use and how it can be an advantage for any business seeking more efficiency and compliance.
The cloud-based software revolution can also help with debt collection. In our latest blog, we talk about the cloud software we use and how it can be an advantage for any business seeking more efficiency and compliance.
In our latest blog, we decided to talk about a few of the key rules that either the Canadian government or its provinces have concerning debt collection.
Dans notre dernier blogue, nous abordons quelques-unes des principales règles que le gouvernement canadien ou ses provinces ont en matière de recouvrement de créances.
Customer service can be improved through several approaches, including using tools that streamline operations. Here's a look at how you can create better customer experiences, one interaction at a time.
Nous partageons des informations dans notre dernier blog qui, nous l'espérons, vous aideront à réduire l'anxiété liée à l'argent et à prendre le contrôle de votre situation financière. Nous espérons que cela vous aidera d'une manière ou d'une autre à mieux gérer votre argent.
The customer relationship is always tested when something negative occurs, whether or not it was your company's fault. There are empathetic and effective ways to recover.
We’re sharing some info in our latest blog that we hope will help ease money anxiety and take control of your financial situation. We hope that it helps in some way to better manage your money.
Les meilleures entreprises transforment le service client en marque de commerce — et cela peut être un processus plus facile que vous ne le croyez. Cela dépend en grande partie de la communication et de la façon dont vous parlez à vos clients, en personne et en ligne.
The best businesses turn customer service into their brand — and it can be a simpler process than you think. A lot of it comes down to communication and how you speak to your customers, both in-person and online.
La relation client est toujours mise à l'épreuve lorsque quelque chose de négatif se produit, que ce soit ou non la faute de votre entreprise. Il existe des moyens empathiques et efficaces de récupérer.